آگوست 29, 2018

اتصالات جوشی فاضلابی

اتصالات جوشی فاضلابی

اتصالات جوشی فاضلابی از جنس پلی اتیلن هستند که به روش جوش لب به لب به لوله های پلی اتیلن به منظور انتقال فاضلاب متصل میگردند.

زمانی در شبکه فاضلاب ساختمان ها از لوله و اتصالات سفالی و سیمانی استفاده می شد.  اما به دلیل پدید آمدن مشکلات فروان در کار  و همچنین پیدایش دگرگونی در اصول معماری و سبک های ساختمانی ، رفته رفته آلیاژهای فلزی جای سفال و سیمان را گرفت. این نوع جدید از لوله و اتصالات فاضلابی گرچه نسبت به انواع قبلی از استحکام بیشتر و مزایای قابل توجهی هم برخوردار بود اما با استانداردهای معماری مدرن سازگاری نداشت و به دلیل سنگینی وزن ، دشوار و پرهزینه بودن مراحل نصب و اجرا ، نداشتن مقاومت در برابر موا شیمیایی و رطوبت ، زبر بودن سطوح داخلی و در نتیجه پیدایش انسداد و گرفتگی در مجاری فاضلاب ، گرانی قیمت و بسیاری از محدودیت های دیگر پس از مدتی اعتبار اولیه خود را از دست داد.

پیشرفت های سریع در صنایع پلیمری در اوایل دهه 1950 و تولید ماده پلی اتیلن (PE) همچون سایر موارد تحول بسیار عمیقی را هم در صنعت آب و فاضلاب پدید آورد. این ماده که از ترموپلاستیک های بسیار شناخته شده میباشد، به لحاظ استحکام و دوام زیاد ، سبکی وزن ، قیمت ارزان ، مقاومت بالا در برابر حلال های شیمیایی نظیر اسیدها ، بازها ، و همچنین بسیاری از ویژگی های مطلوب دیگر ، در زمان بسیار کوتاهی جایگزین آلیاژهای فلزی شده به طوری که امروزه سیستم فاضلاب بسیاری از ساختمان ها در اکثر ممالک جهان به لوله و اتصالات پلی اتیلن مجهز است.

نصب  و  اجرای سیستم فاضلاب ساختمان ها هرگز با چنین سرعت ، سهولت ، ارزانی و اطمینان میسر نبوده است.

لوله و اتصالات فاضلابی پلی اتیلن مطمئن ترین انتخاب برای شبکه فاضلاب منازل مسکونی ، برج ها ، بیمارستان ها ، کارخانجات و آزمایشگاه ها میباشد.

با انتخاب لوله و اتصالات فاضلابی پلی اتیلن از مزایای فن آوری جدید بهره مند شوید.

هزینه کمتر

مقاومت در برابر حلال های شیمیایی نظیر اسیدها و بازها

سهولت نصب و اجرا

صیقلی بودن کامل جداره داخلی و به حداقل رسیدن رسوب مواد و گرفتگی مجاری

سبکی وزن

ضمانت دائمی در برابر فرسودگی

انواع اتصالات جوشی فاضلابی

توضیحات بیشتر را اینجا ببینید

Leave your comment

Please enter your name.

2 + 17 =

Please enter comment.
تماس با ما
آدرس
تهران، میدان رسالت، خیابان فرجام، بعد از میدان صدم، پلاک 621، واحد 3
تلفن
021-77186410-11
021-77186219-20
ایمیل