لوله آبیاری قطره ای

شرکت توسعه شبکه آبرسانی با تولید لوله های پلی اتیلن آبیاری قطره ای و آبیاری تحت فشار توانسته گام مهمی در صرفه جویی آب بردارد و آمادگی خود را جهت همکاری و اجرا پروژه های آبرسانی قطره ای و تحت فشار در زمین های کشاورزی ، مزارع و باغات ، فضاهای سبز و استادیوم های ورزشی اعلام میدارد.

لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار

آبیاری تحت فشار از جمله روشهای آبیاری است که میتواند مصرف آب را تا حد زیادی کاهش دهد و آز آنجا که این مسئله دارای اهمیت بالایی است لذا در سالهای اخیر از توجه ویژه ای برخوردار گردیده است .در این روش همانطور که از نامش پیداست آب با فشار بالایی درون لوله های پلی اتیلن جریان پیدا میکند و از نازلها به صورت پاششی خارج میگردد و میتواند سطح بیشتری از زمین را زیر کشت قرار دهد این روش چه از لحاظ کمی مصرف و چه از لحاظ استفاده از منابع انسانی مقرون به صرفه میباشد .

 

لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر

فروش کلیه لوله های پلی اتیلن با سایز ۱۶ میلیمتر در اوزان و ضخامتهای مختلف طبق نیاز شما. لوله های پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر در ضخامتهای ۱/۲ و ۱/۴ میلیمتر جهت آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار میگیرند . این لوله ها از نوع پلی اتیلن نرم و یا به عبارتی LDPE بوده و مناسبترین لوله جهت آبیاری قطره ای میباشد .از لوله های پلی اتیلن با سایز ۱۶ میلیمتر میتوان جهت تزریق سیمان در لایه های سست خاک نیز استفاده نمود.

 

لوله پلی اتیلن کشاورزی

 

فروش و عرضه کلیه لوله های پلی اتیلن جهت مصارف کشاورزی  در سایزهای ۱۶الی ۶۳۰ میلیمتر در فشارهای ۳/۲ اتمسفر الی ۱۶ اتمسفر جهت کلیه آبیاریهای تحت فشار قطره ای غرق آبی و …..   این مجموعه با سالها تلاش آماده ارائه خدمات فروش در کلیه زمینه ها ی آبیاری به همراه کلیه شیر آلات پروانه ای و شیرهای چدنی و اتصالات مربوطه را میباشد .