لوله پلی اتیلن دوجداره / کاروگیت

لوله پلی اتیلن دوجداره / کاروگیت

شرکت توسعه شبکه آبرسانی عرضه کننده و تامین کننده لوله های دو جداره پلی اتیلن (کاروگیت) از سایز 110 تا 2000 با فشار حلقوی 16، 31/5 و 64 کیلو نیوتن آماده خدمت رسانی به صنعت آبفای کشور می باشد

لوله کاروگیت چیست؟

 

لوله های دوجداره پلی اتیلن یا همان لوله های کاروگیت به لوله هایی گفته میشود که دارای دو جداره ، یکی بیرونی با شکل ظاهری موجدار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی لوله که دارای سطحی صاف میباشد که جهت عبور سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و بازی و پسابهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند لوله های کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند .لوله های کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشند که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالا یی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از  بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد . لوله های کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند (منظور از فشار ،فشار بار خارجی است) که به ترتیب عبارتند از 16 ، 31/5 و 64 کیلونیوتن که هرکدام مصرف خاصی به لحاظ نوع سطح خاک فشار بار سطحی و زیر سطحی دارند .امروزه ما لوله های کاروگیت را به این صورت در دنیای خود و در روزمرگی در خیابانها و کوچه ها میبینیم با داخلی زرد رنگ و سطح مقطعی برنگ سیاه .

 

کوپلر کاروگیت

 

کوپلر کاروگیت قطعه ای میانی است که دو سر لوله های کاروگیت را به یکدیگر مرتط میسازد و به وسیله یک واشر میانی عمل آببندی را انجام میدهد . لوله های کاروگیت عموما دارای کوپلر و واشر سرخود میباشند و درصورتی که خطوط پایپینگ پشت سر هم نصب گردد نیازی به کوپلر نیست اما زمانی که لوله ها برش میخورند و یا نیاز به ارتباط دو سر لوله نر ی به یکدیگر باشد از کوپلر میانی براي اتصال دو لوله استفاده میگردد .

 

 واشر لاستیکی کاروگیت

 

فروش کلیه واشرهای کاروگیت جهت آببندی لوله های کاروگیت در کلیه سایزها با بهترین کیفیت .واشرهای کاروگیت این مجموعه از جنس EPDM وبا بهترین کیفیت ممکن ساخته شده و از آببندی و طول عمر بالایی برخوردار میباشد . واشرهای کاروگیت مشروحه متناسب با كوپلرهاي توليدي قابل ارائه میباشد.